INGYENES SEGÉLYSZOLGÁLAT 3 ÉV UTÁN IS

TOYOTA EUROCARE ORSZÁGÚTI SEGÉLYSZOLGÁLAT

Ismerje meg a Toyota Eurocare szolgáltatását!

A Toyota Eurocare a garancia kezdetétől számított 36 hónapon keresztül érvényes, de nem feltétlenül jár le csak azért, mert az Ön autója már elmúlt 3 éves. Csak annyit kell tennie, hogy 3 évesnél idősebb Toyotáján is Toyota márkaszervizben, az ott vásárolt eredeti Toyota alkatrészek és üzemi folyadékok felhasználásával végezteti el az előírt karbantartási munkákat, valamint az üzembiztonságot veszélyeztető hibák javítását. Ezek után mi ingyenesen további 1 évre meghosszabbítjuk az autóra érvényes Eurocare szolgáltatást. Ezután minden – Toyota márkaszervizben elvégeztetett – előírt karbantartás alkalmával ismételten meghosszabbítjuk további 1 évre a szolgáltatást egészen az autó 12 éves koráig.

Néhány szó a Toyota Eurocare országúti segélyszolgálatról

A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat a nap 24 órájában, az év minden napján készen áll a segítségnyújtásra azokban az esetekben, ha az alábbiak valamelyike bekövetkezne:

  • műszaki meghibásodás
  • kifogyott üzemanyag
  • balesetből eredő mozgásképtelenség
  • lemerült akkumulátor
  • defekt
  • elveszett vagy bezárt kulcs
  • betegség

A Toyota Eurocare útmenti segítséget nyújt a nap 24 órájában, amennyiben az Ön gépkocsija meghibásodás, vagy baleset, vagy egyéb ok miatt mozgásképtelen lesz, illetve ha a KRESZ szabályai szerint nem vehet részt a közlekedésben. Kivételt képez, ha a gépkocsi az előírt karbantartási munkálatok el nem végzése miatt mozgásképtelen.

Helyszíni javítás

Abban a valószínűtlen esetben, ha az Ön Toyota gépkocsija meghibásodna vagy balesetet szenvedne és így mozgásképtelenné válna, a Toyota Eurocare a legrövidebb időn belül, díjmentesen biztosít Önnek hozzáértő szakembert, aki ha erre lehetősége van, már a meghibásodás helyszínén elhárítja a hibát.

Vontatás
Ha a jármű javítása a helyszínen sikertelen vagy nem kivitelezhető, a Toyota Eurocare megbízást ad arra, hogy az autót szállítsák el a legközelebbi hivatalos Toyota márkaszervizbe. Amennyiben a gépkocsi javítása nem végezhető el az elakadás napján, a jármű vezetője és utasai a következő 3 lehetőség egyikét választhatják:

  1. Szálloda
    Ha Ön a környéken szeretné megvárni, míg autója ismét üzemképessé válik, a Toyota Eurocare elintézi és kifizeti Önnek és utasainak a szállodai elhelyezést a jármű megjavításáig, de legfeljebb 4 éjszakára, € 127/éjszaka/fő értékhatárig (vagy ezen összeg Ft-ban megfelelő értékéig)
  2. Csereautó
    Amennyiben Ön csereautó használatára tart igényt, a Toyota Eurocare a javítás időtartamára (legfeljebb három napos időtartamra) csereautót biztosít. Ha külföldön választja ezen szolgáltatás igénybevételét, megfelelő fedezettel rendelkező dombornyomott bankkártyával vagy készpénzzel kell rendelkeznie az esetleges kaució fedezetére.
  3. Az utazás folytatása
    A Toyota Eurocare megszervezi és kifizeti az első osztályú vonatjegyet, amellyel Ön és utasai folytathatják utazásukat az eredeti úticéljuk felé, vagy visszatérhetnek lakhelyükre (abba az országba, ahol az autó forgalomban áll). Ha a vonatút hossza meghaladja a 6 órát, helyette business osztályú repülőjegy vehető igénybe.

Eljutás a megjavított jármű átvételi helyéhez
A megjavított gépkocsi javítás helyén történő átvételéhez, külön kérésre a Toyota Eurocare egy személy részére első osztályú vonatjegyet biztosít, illetve térít meg a márkaszerviz eléréséhez.

Üzenetek továbbítása és tanácsadás
Bármilyen probléma esetén, legyen az autólopás, elveszett hitelkártya, betegség, ill. egyéb tanács iránti igény, a Toyota Eurocare munkatársai bármikor készek tanácsot adni vagy üzenetet továbbítani a hozzátartozóknak. Lehet, hogy a Toyota Eurocare a problémából fakadó költségeket vállalni nem tudja, de a megoldás megtalálásában mindenképpen segítséget nyújt.

Sofőr (külföldön)
Amennyiben a gépkocsi összes, autóvezetői jogosítvánnyal rendelkező utasa megbetegedne, a Toyota Eurocare térítésmentesen biztosít sofőrt az utazás folytatásához. A sofőr segítséget nyújt a jármű utasainak a hazautazáshoz, ill. az eredeti célállomásuk eléréséhez a felsorolt európai országokban. A sofőr szolgáltatási díján (napidíj, szállás, étkezés, stb.) kívül felmerülő költségeket a meghibásodott gépkocsi használójának kell fedeznie.

Hazaszállítás (külföldön)
Abban az esetben, ha a jármű a külföldi márkaszervizben nem javítható meg, a Toyota Eurocare vállalja a költségeket, és megszervezi a jármű hazaszállítását az Ön által megadott magyarországi Toyota márkaszervizbe.

A Toyota Eurocare az alábbi telefonszámokon érhető el:

  • Magyarországról: 06 80 201 294
  • külföldről: +36 1 458 4446*
    * A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”.