SUPRA GR DYNAMIC
COUPÉ

MAGÁVAL RAGADÓ ÉLMÉNY – ÚJ FORMÁBA ÖNTVE

Íme az autó, amely a vezetés élményének lehető legtisztább formáját nyújtja: az új Toyota GR Supra ötven év gazdag örökségét hordozza. Az erő, a harmónia és a fordulékonyság lenyűgöző kombinációja láttán garantáltan megdobban az autórajongók szíve, hiszen ez a gép páratlan élvezetet kínál a sportos autózás szerelmeseinek.

A LEGENDA VISSZATÉR

Az új Toyota GR Supra megalkotásába több mint 50 év tudását és tapasztalatát sűrítettük bele. Az erő, a fordulékonyság és a precíz irányíthatóság lélegzetelállító összhangja a vezetés vegytiszta élvezetét kínálja az autórajongók számára.

ÓVJA ÖNT ÉS UTASÁT

A Toyota GR Supra intelligens biztonsági funkciói gondtalanná teszik az utazást.

FEJLETT TECHNOLÓGIÁK

Az intuitív multimédiás szolgáltatásokkal felvértezett Toytota GR Supra a legmodernebb technológiákat kínálja.

A CSOMAGJAI IS ELFÉRNEK

A Toyota GR Supra vérbeli sportautó, mégis tágas, 290 literes csomagtérrel várja a poggyászát.

Supra árlista

Tekintse meg árlistánkat! (pdf)

GR Supra katalógus

Vessen egy pillantást a modellcsaládra: melyik felel meg Önnek?

Konfigurátor

Alkossa meg az Ön számára tökéletes, személyre szabott Supra változatot!

Tájékoztatást kérek

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tudjon meg még többet!

Lélegzetelállító formák

Az új Toyota GR Supra modern formavilágát hatásosan hangsúlyozza ki a hosszan elnyújtott motorháztető, a kompakt karosszéria és a széles nyomtáv. Az autó dizájnja káprázatosan szép formákkal ötvözi a versenygépek aerodinamikáját – semmi kétséget nem hagyva a szemlélőben arról, mire képes.

A Supra szellemisége

A Toyota Supra több mint 40 éve szerves része az autós pop-kultúrának, és sziklaszilárd helyet vívott ki magának a motorsportok, a filmek és a videojátékok rajongóinak szívében. Az új Toyota GR Supra vérvonala a ’60-as évekre, egészen a kultikus Toyota 2000GT modellig nyúlik vissza.

Érezze az erőt!

A Toyota GR Supra ugyanúgy elemében van az országúton, mint a versenypályán: a 3,0 literes, soros, hathengeres motor simán, erőlködés nélkül röpíti az autót, és késlekedés nélkül reagál a gázparancsra. A 340 lóerő és 500 Nm forgatónyomaték 4,3 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/órára, az (elektronikusan lehatárolt) végsebesség pedig 250 km/óra.